Torstaina päästiin Jaakon treeneihin, pakkasta ulkona n. 14 astetta, mutta nyt ei jouduttu liikoja odottelemaan ja lämmittely auttoi aivan ihanan mahtavaan treeniin! Ensin tietty tehtiin niinkuin minä olin suunnitellut, suht koht ok 7. esteelle asti. Mutta sitten Jaakko kysyi: mihin sulla Marja on niin kauhia kiire? Ja nopeakin kuulemma olen, mutta ihan väärissä paikoissa! Ja tottahan se oli, Eiccahan siis irtoaa esteille, ei sitä tartte kuljettaa joka esteelle, kun ei kuitenkaan kerkeä kunnolla näyttäämään, mitä tehdään!!!!! Eicca pujottelee kepit ihan sikanopeesti, siinä mulla tuli kiire, mutta ehdin kuitenkin hienoon persjättöön ja rata jatkui kuin unelma. Ihanat treenit, jäi aivan mieletön tunne siitä, että osataan paljon ja kunhan nyt muistaisin, että Eicca irtoaa jo hienosti! Ja jalka on kunnossa, no problem!

Tänään juhlistettiin sitten mun synttäreitä viemällä Eicca Annen luo kettuluolaan. Arja ja Miiru tuli mukaan, Miiru (5 v) oli eka kertaa kettua moikkaamassa ja oli aika ymmällään.

Eicca on jo parempi kuin viimeksi, Anne oli taitava ja sai sen käännettyä kyljelleen ja sehän sujahti matkalla olevista ahdingoista tosi hyvin. Vain toi alkuahdinko jäi vielä menemättä. Eicca venkoili tosi kovin ja oli pitelemätön. Ensi kerralla pitää keksiä, miten se saadaan siitä alusta jo lähtemään ketun perään. Anne totesi, että joskus juuri uroksilla kestää kauan löytää se oikea tekniikka päästä ahdinkojen läpi. Eicca oli niin täpinöissään, että intoutui myös pureskelemaan luolaston luukkuja!

Illalla juotiin sitten kakkukahvit siskon ja veljen kanssa. Taas tuli yksi vuosi lisää meikäläisen plakkariin, nyyh!